Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 21., vasárnap

Sokk....Cél

Fantasztikus törökországi nyaralás...aztán sokkoltak a képek...ez volt a kezdet. Kövér vagyok....hm fura ezt így kimondani, nem valami kellemes szó...viszont még mindig jobb, h bevallom magamnak, mint azzal hülyíteni magam, h minden úgy jó ahogy van, nincs itt semmi gáz...de igen van....ez már nem én vagyok. Persze sose voltam vékony, viszont ez a majdnem 20 kiló ami az elmúlt években hozzámcsapódott már igazán távol áll a tuti kategóriától. Persze volt már máskor is, hogy rámjött fogyni kéne...volt is hogy összejött de aztán valahogy lassan úgy néztem ki mint a fogyi elött...vagy inkább  még "úgyabbul"... 2011. 07. 11-én a névnapomon döntöttem el, hogy most máshogy lesz :) nem terrorizálom magam, és nem állítok fel kilóban meghatározható célt. Eddig talán ez volt a hiba. Persze a mérleg teljesen korrektül kézzelfoghatóvá teszi a dolgokat. Én is használom. Viszont csak mint változás mérőeszközét és semmiképp nem mint ezen meghatározott célt. Nem célom egy bizonyos szám elérése...minek??A cél megszabadulni attól a jelzőtől, amit most használok magamra: túlsúlyos. Valamint a legfontosabb célom: tetszek magamnak a tükörben fürdőruhában! Igen fürdőruhában, hiszen bármikor felöltözöm úgy, hogy azt mondjam én is vagy mások rám, hogy tök jól nézel ki. Szóval ez nem lenne egy releváns fokmérő....A fürdőruha viszont már egy elég látványos valami - és hát mivel a tengerparti képek sokkoltak, lesz is viszonyítási alap :) Szóval a cél már adott, már csak a módszer szükséges....;)

1 megjegyzés:

  1. ....és lassan megint nyaralás...és fürdőruhás képek....és már 12 kilóval kevesebb én fog visszatükröződni...korrekt...ugyan még nem húsz, de valóban sikeres volt ez az év.... :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger