Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 31., szerda

Út


"Én semmi mást nem akartam, csak hogy azt éljem, ami ki akart törni belőlem."...egész életemben ezt érzem...valahogy mindig ebbe az irányba tartok és annyira nehéz elviselni, amikor azt érzem, hogy korlátozva vagyok...mintha nem mehetnék arra, amerre mennem kell...máskor meg azt érzem, hogy mehetnék...de gőzöm nincs merre mozduljak, mi az az út, ami az enyém...hm...lehet, hogy ez az út maga..a keresés, hogy minél inkább önmagammá váljak..lehet, hogy maga a folyamat az utam, és nem is az, amelyik valamelyik út végén vár... ? Mostanában egyre inkább ezt a vonalat érzem valósnak, ki tudja....még az is elképzelhető, hogy ez a munka-téma is ezen a vonalon kéne, hogy kiteljesedjen? Lehet, hogy ebbe az irányba kéne menni..próbálok egyre inkább önmagammá válni és minden mást lerázni magamról....és nem hiszem, hogy erre egyedül nekem van igényem...hm...személyiség fejlesztő training---trainer...igazán okos vonalnak tünik...emberekkel kell napi kapcsolatban lenni - pipa, van látványos eredmény - pipa, valami pozitív történik általa, előrébb megyek én is és a világ is - pipa, kell hozzá emberismeret, EQ, SQ - pipa  - viszont mégsem olyan mint egy pszichológia, ahol gebaszokkal kell foglalkozni...ez egy totál pozitív töltetű dolog lenne, amiben lehet, hogy meglenne az, amit keresek....na majd meglátjuk...hogy ez  a szerda délelőtti gondolat hova vezet... :)

1 megjegyzés:

  1. Csak sejtem, mi a gondod...de mivel alaposan ki vagyok képezve, magam és több családtagom részéről a lehetőségekben, esetleg szívesen beszélek erről...persze, nem baj, ha nem kérsz belőle!:))

    Saját gondolatom ezzel a bejegyzésel kapcsolatban, hogy nekem azt mondogatták a folyamat során, hogy éljem a magam életét!! De nem tudom, mi az? Felneveltem egyedül két gyereket, tele voltam feladattal, céllal, erővel...felnőttek, kifogyott a feladat, és most kéne a magamért...de nem jövök rá, miaz, hogy nem úgy kapok, hogy adok! Csak kapni kéne! Magamnak! Magamért!!! Ám akkor önzőnek tartanám magam...keresem..évek óta..de biztos megtalálom, ha lesz még időm:)))

    VálaszTörlés

Powered By Blogger