Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 28., vasárnap

50

Ez az 50. napom, amióta elkezdtem a tudatosabb életmódot. Továbbra is -6kg-nál járok és továbbra is azt érezem jó úton haladok :) Szóval az eddig megvalósított dolgok annak érdekében, hogy elérjem a célomat - mert ugye próbálok minden héten valami rossz szokást elhagyni vagy valami jót felvenni
  • Csak akkor eszem, ha éhes vagyok
  • Heti 4x, 5x mozgás
  • heti 1x szauna - vagy 2x szaunaöv
  • reggelente 15-20perc gyaloglás - az első busz helyett :)
  • cukros italok fogyasztásának minimalizálása
  • teljes kiőrlésű szénhidrát legalább egy héten 4x
  • fehérlisztből készült termékek minimalizálása
  • élőflórás tejtermékek - lehetőleg minden nap
  • min. 4x lépcsőzni lift helyett IT-nál
  • zöldség vagy gyümölcs valamelyik étkezésre
  • reggeli buszmegállós, valamint este alvás előtti erkélyes cigizés kihagyása
  • cigizés csökkentése napi egy dobozról - hát változóra :D, de mindenképp' kevesebb
  • étkezési napló vezetése - ezt még továbbra sem merem elhagyni, valamiért még mindig azt érzem, hogy ez egy nagyon nagy segítség, hogy egyben vizualizálva van, hogy mi az, amit egy nap kalóriaként bevittem Valamint alatta ott van, hogy milyen mozgást végeztem. Nekem ez a módszer nagyon - nagyon sokat segít, az elején a franc se gondolta volna, hogy ez tényleg ennyire hasznos, csak egy hirtelen felindulásból jött ötletnek indult, és igazából majdhogynem az összes eddig bevezetett " jó szokás" ennek a következménye, mert általa látom, mit kap a szervezetem egész nap. Valóban tudatosodnak a dolgok :)

1 megjegyzés:

  1. ...ebből ami azóta is megmardt..ami ugye már majdnem egy év...: csak akkor eszem, ha éhes vagyok, reggelente gyaloglás, cukros italok minimalizálása, teljes kiörlésű szénhidrát, fehérliszt minimalizálása, zöldség vagy gyümölcs, étkezési napló...ügyes vagyok meg kell állapítanom :), nem csak hirtelen felindulás volt ez az egész :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger