Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 21., vasárnap

Munka - hobby

Szóval az önmegvalósítás függ a saját magamhoz való kapcsolatomtól, függ attól, hogy kikkel veszem körbe magam, vagyis a mellettem lévő emberek előre visznek vagy gátolnak abban, hogy önmagam legyek. Elvárnak és elnyomnak, vagy megértenek ítélkezés nélkül, támogatnak, időnként megvilágosítanak...
A következő dolog, ami az én szememben az önmegvalósítással összefügg, az az, hogy mivel tölti az ember az idejét...- ha már a kivel-en túl vagyunk :). Dolgozunk és van szabadidőnk is szerencsére....mivel a munkával napi 8 órát el kell tölteni, jó lenne, ha valami olyan munkám lenni, ami hozzám illik. Olyan sokszor hallom, hogy örülj, hogy van munkád, van biztos fizetésed, ritkán kell túlóráznod, azt is lecsúsztathatod..tirarira tirarira...igen ez mind igaz. Úgy érzem, van egy biztos állásom, egy multicégnél vagyok asszisztens, sok emberrel vagyok kapcsolatban, viszonylag életszerű amit csinálok, van egy tündér német főnököm, aki szakmailag és emberileg is egy hiteles személy. Tehát látszólag minden tuti....látszólag...mert nem érzem, hogy amit csinálok az lekötne...vagyis ez így nem is jó megfogalmazás, valami olyat szeretnék csinálni, aminek az eredménye kézzel fogható, látszata van....mivel lesz jobb a világ, ki lesz boldog, mi változik az által, hogy én jól végzem a munkám....hát igazából nem sok semmi :S és nekem ez hiányzik... olyan ez az egész mint valami virtuális dolog, hiányzik a számomra látványos, valódi eredmény......ez előtt egy nyelvsuliban tanítottam németet, oroszt....szerettem :), nagyon, volt látszata, volt valódi eredmény és sikerélmény, és rengeteg pozitív visszajelzés....mihez értek még a tanításon kívül...beszélek nyelveket, szállodaismeretem van, idegenvezetés, minden, ami a turizmussal összefügg és életszerű....és én pedig csücsülök az üvegkalitkában reggeltől estig....változtatnom kell...ezen is... vagy marad ez és találok valami olyan hobbit, ami kielégíti azt a vágyam, hogy legyen látványos eredmény, vagy váltani kell... Nincs kedvem még egy egyetemre beiratkozni, most csak tanfolyamok elvégzésére lennék nyitott...hm...világ életemben imádtam a szép dolgokat, a lakberendezést, a sminkelést, az öltözködést, a köröm díszítést, szóval van egy pár vonal amin el lehetne indulni...vagy mondjuk megtanultam a jobbagyféltekes rajzolást...ebből is ki lehetne hozni valamit...mondjuk elmegyek egy tengerpartra és rajzolom a turistákat a nagy tuti relaxban :D, vagy ékszereket terveznék...vagy  a fene tudja....  jó lenne, ha letisztulnának ezek a dolgok is az agyamban... komolyan mondom ehhez képest az életmód -váltás egy tök egyszerű, boldogságos hangulatban telő valami......................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger