Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 22., hétfő

"Wieviel hält ein Mensch aus, ohne zu krepieren".....

Valahogy ez jutott eszembe a mai napról...ingerszegény...főleg így szabi után....életszerűtlen...bezártságérzet....áááá nem tudom...menekülhetnékem van ettől az egésztől....viszont ma rengetegen megjegyezték, h milyen tök jól nézek ki, meg h mennyit fogytam :D , ennek viszont nagyon - nagyon örülök, jó, ha mások is észreveszik, h változok :) és pozitív irányba, szóval most próbálok csak erre a vonalra koncentrálni. Aztán ha ebben azt érzem, elértem, amit akartam, szépen jöhet hozzá a többi :) nem akarhatom megváltani két hónap alatt a világot...viszont remélem, hogy egy év múlva már nagyon közel leszek ahhoz, amiket szeretnék, vagy nagy részét már el is értem...igen egy év erre a sok mindenre, ami az agyamban van, valamint ami még épp' csak letisztul úgy érzem egy elég korrekt idő...szóval nem türelmetlenkedem, és nem aggódom, és nem sürgetem a változásokat....és nem fogok bekrepálni :D és nem nyígok...csak pozitívan :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger