Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 23., kedd

"A világ csak hangulat"


Érdekesen gyorsan telt ez a mai nap, nem hergelődtem, nem volt bajom semmivel és senkivel. Egész nap pörögtem...benn a melóban is iszonyat sok dolgom volt, tök gyorsan eltelt a nap, aztán persze jött a boldog zumba és még gyalogoltam is :) jó volt kicsit wellneselni a kádban :) nem tudom mitől vannak azok a napok, amiken besokall az ember, és úgy, hogy igazából nem változik semmi a következő nap mégis teljesen jó...tényleg igaz, hogy a "világ csak hangulat"...minden tőlünk függ, és valóban nem az a fontos, hogy mi történik, hanem az, hogy mi mit gondolunk minderről, mi hogyan éljük meg ezeket....és ezáltal lehet ugyanaz a nap egyik embernek szar, a másiknak csodás....pedig minden ugyanaz kívül, belül kell változtatni a hozzáálláson és érezni, valóban rajtunk múlik, hogyan érezzük magunkat....:) ma pl ráálltam a mérlegre..nem mutatott kevesebbet. Nem baj. Tudom, hogy ez a stagnáló állapot is tök normális és mivel hosszútávú célom van, nem várhatom, hogy minden nap mást mutasson. A változást továbbra is, napról napra látom magamon, pl a zumbás tükör terem is egy tök jó alkalom arra, hogy minden szögből lássam magam és érezzem, nem fölösleges energiapocsékolás ez az egész életmód váltás. :) Ez is tök érdekes, hogy mióta elkezdem ezt a mozgósabb életformát, sokkal sportosabb cuccokban járok dolgozni is, holnap viszont végre kiöltözöm :) és most ennek is annyira tudok örülni, hogy végre madamkodom egy kicsit, el is felejtettem, hogy az milyen jól tud esni, ha valami igazán tündéri cuccban látja magát az ember a tükörben  - hát még akkor milyen jó, ha ezek a cuccok egyre inkább úgy is állnak, ahogy szeretném :) remélem egyre jobban sikerül magamban tudatosítani, hogy valóban rajtam állnak a dolgok, minden, ami velem kapcsolatos az én hozzáállásomon múlik - és remélem ha elkap valami sötétebb hangulat valahogy akkor is elő tudom majd húzni, valahonnan mélyről ezt a gondolatsort, és mosolygok az egészen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger