Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 21., vasárnap

Kitartás - ebben/abban

A mai a 43. napom, amióta eldöntöttem, hogy tudatos leszek, és életmódot váltok...hm -6kg-nál járok épp :) és ez tök jó érzés...ezek szerint ha az ember odafigyel és akarja a változást, belülről nem valami külső kényszer miatt próbálkozik valamivel, akkor a döntés után már minden "simán megy" :) Ma nem jött össze a biciklizés, ugyanis a tündöm irányíthatatlanná vált, oly' rettenetesen puha lett a hátsó kereke, de mivel több mint két és fél órát sikerült ma mászkálnom, úgy érzem nem probléma:)
Változás, változás...hm, eldöntöttem, hogy próbálok vagy minden héten egy új jó szokást bevezetni, vagy egy régi rosszat elhagyni. Az eddigi eredmények: heti 3-4 alkalommal mozgás - megvalósítva, a munkahelyen legalább napi 4x lépcsőzöm a másodikra és kihagyom a liftet :) - megvalósítva, minden héten elmegyek 1x szaunába, hogy elősegítsem a tisztulást, a méreganyagok kiürülést, ha valamiért nem lenne rá lehetőség, akkor használom este a szaunaövet - megvalósítva, 5 hete minden héten összejött :), próbálok egyre kevesebbet cigizni - a napi egy dobozról sikerült kb 3 nap egy dobozra lemennem....hozzám képest ez már korrekt ;) - ezt úgy értem el, hogy csak akkor gyújtok rá, ha valóban cigizni vágyom, és nem csak egyszerűen fel akarok állni a helyemről, és kimozdulni, nem duplázok, egy szál cigi mindig elég kell hogy legyen, valamint kihagyom a reggeli buszmegállóban cigizést és az esti lefekvés előtti erkélyes cigit is :) - ezek is kis változtatások, de már van eredmény, szerencsére egyre kevesebbszer jut eszembe, hogy én úgy de úgy cigiznék egyet :) Érdekes dolog ez a cigizés is....persze az lenne a legjobb, ha az ember nem szívná, főleg akkor ha nem is egy konkrét testi függésről van szó, és nincs szükség nikotin tapaszra, e-cigire meg hasonló pótlékokra....de hát naaaaaa, szeretek cigizni...szeretem meggyújtani, gondolkozni közben, beszélgetni....kicsi relax program...hát ezért próbálom én csak csökkenteni, de a teljes lemondásra még nem vagyok rápörögve :)
A futásban is elég hamar látványos eredményeket lehet elérni úgy érzem...ahhoz képest, hogy soha életemben nem futottam sehova, a nulláról már 10 perc folyamatos futásig jutottam, ami nálam egy igen extrém szám már ;) és a legjobb, hogy kezdem élvezni, pozitív, sikerélményem van tőle...jó... :)
Ó igen, ami még eszembe jutott, kitakarítottam az egész lakást, sőt mindent helyre raktam szekrényeken belül, kívül, polcokon, mindenhol...felszámoltam a káoszt, és próbálom ezt megtartani, ez is egy nehéz dolognak indul, mivel világ életemben kupis voltam, de ha kívül rend van, könnyebben jön a belső rend is...tudom...és ez megéri


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger