Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 21., vasárnap

Módszer...Őszinteség

Nem hiszek a csodapirulákban, a csodalöttyökben, a hirtelen eredményekben. Nem szeretem a nem természetes dolgokat, a porokat, az E betűket, az édesítőket...hm első körben mondhatjuk, hogy elég sok mindent kizártam, ami az embereknek a fogyókúra szó hallatán eszébe jut. De én nem fogyókúrázni fogok. Hanem életmódot akarok VÁLTANI, mert tudom, hogy nekem kell VÁLTOZTATNI ha VÁLTOZÁST akarok. Igen nekem, én vagyok a kulcs...ez a plusz 20 kiló is saját magamnak köszönhető, és az eltűntetésük is csak rajtam áll :) fura, teljesen pozitívan állok az egészhez, valahogy azt érzem egyszerű lesz ... egészségesebb leszek, szebb. A változás pozitívan hat majd az életem minden területén. Tudom. Érzem. Jelenleg sincsenek önértékelési problémáim, tudom milyen vagyok, mennyit érek, jóban vagyok magammal, nem frusztráció az az ok, ami miatt meg akarok szabadulni attól a jelzőtől. Elfogadom, hogy jelenleg ez is hozzám tartozik de tudom, hogy még boldogabb leszek, ha megszabadulok tőle :) Szóval a módszer az ÉLETMÓDVÁLTÁSHOZ: őszinteség:) És hogy ez mit takar - minden nap leírom, amit megeszek, vagy amit az ásványvízen kívül megiszom. Mindent :D az utolsó manduláig. Látnom kell, tudatosítanom kell, hogy mi az, ami a súlyfelesleghez vezetett. Azt tudom, hogy nem magával a kaja fajtákkal van a probléma, amit eszem, valami rejtett kalóriákban bújhat el a probléma, viszont ha leírok mindent, akkor egyrészt nincs minek elbújni, másrészt elég nagy visszatartó erő pl. a hobbyevéstől. Igen csak akkor kell enni, amikor az ember éhes, és nem akkor, ha valami ízre vágyik, vagy nem akkor ha eljött az ideje, vagy ha épp' unatkozik....nem. Konkrétan csak akkor, ha éhes. Nyilván nem csak az számít, hogy mennyit, és mikor, hanem az is hogy mit. De szerintem, ha az étkezés kordában van tartva, akkor úgy is tud fogyni az ember, ha időnként kileng, vagy nem feltétlenül csak olyan dolgokat eszik, ami köztudottan pozitívan hat a szervezetre. Szóval a módszer a mértékletes, tudatos étkezés, összekombinálva valamilyen mozgással. A cél az, hogy legalább heti 3-4 alkalommal történjen valami testmozgás. Itt is próbálok kicsi,de tudatos változtatásokat beiktatni...hm kis dolgokra gondolok. Pl eldöntöttem, hogy reggelente két busz helyett, csak egy lesz az, amire felszállok :) az első busz három megállóját simán legyaloglom reggelente: és ez már így megy több mint egy hónapja :) ez reggeli 15-20 perc séta, felébreszt, valahogy életet ad, ingerek érnek, nem csak bambulok magam elé a buszon a merev emberek között......

1 megjegyzés:

  1. hm...akárhogy is nézem, itt még nem nagyon akaródzott bevallanom magamnak, hogy igenis rohadtul zavartak a kilók... a módszer bevállt :D majdnem egy évre visszamenőleg szinte minden dátumnál ott van, az adott nap éppen mit sikerült enni :) vicces de hasznos ;) ja és minden reggel sétáltam a -20 tól plusz 35-ig mindig :D erre is büszke vagyok

    VálaszTörlés

Powered By Blogger