Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 1., csütörtök

logisch

Egyre biztosabb vagyok abban,  hogy tudom, mitől vannak ezek a stagnálós fázisok ebben a fogyós projektben...:) persze lehet, hogy semmi köze nincs a valósághoz de számomra igazán kézzelfogható dolognak tűnik, amit kitaláltam. Szóval az első stagnálás kb -4kilónál jött és tartott kb 2 hétig, és most van a következő ennél a -6/7 kilónál. Szóval hogy szerintem mi az oka. Gondolom az, hogy ezek a plusz kilók sem egyszerre jöttek fel rám, közben is voltak ilyen hatásszünetek:), és szerintem ahol a hízásban is voltak szakaszok, ott van a fogyáskor is a stagnálás. És ez azért tűnik olyan iszonyat logikusnak, mert ahol most vagyok azért ez a súly kb olyan 1,5 évig volt nagyjából az állandó súlyom,  az utána következő kettő  kb fél évig az utolsó négy pedig csak pár hónapig - tehát ettől volt a legkönnyebb megszabadulni. Aztán a következő kettő már lassabban ment, és az hogy erről a mostani állapotról induljon meg ezt érzem a legnehezebbnek, mert ezek a plusz kilók sajnos elég hosszú ideje vannak rajtam, nem csak egy pár hónap következményei...de nagyon bízom benne, hogy ha egyszer végre elmozdul innen...akkor... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger