Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 15., csütörtök

...szép


Ez is egy vicces és igazán produktív nap volt :) Ma szépen kiteljesedhetett bennem újfent  a szinesztéta ezzel a favicon tervezéssel  - nem kevés időt parádéztam vele, mire azt éreztem ez a tuti:) de nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Összhangban van velem, a kedvemmel, a blog mondanivalójával. Kifejező. Tetszik. Szeretem a színeket, nagyon sokmindent ki  lehet fejezni velük. Érzéseket, gondolatokat, hangulatokat. És ez egy igazi kis boldogságos favicon lett ;) Milyen tök jó dolog is ez a tervezés...meg úgy általában az, ha valaminek, amit az ember csinál, van kézzel fogható látványos eredménye...ezt szeretem a rajzolásban is..meg a körömdíszítésben...meg a sminkelésben....hogy csinálsz valamit, és végén lesz valami szép....imádom a szép dolgokat, jó érzés látni valamit, ami úgy el van találva...és ha még közöd is van hozzá :) hm...nem csak írni jó érzés itt, hanem alakítani az egész blogot, hogy egyre inkább el legyen találva, és kihozzam belőle azt, ami leginkább hozzám illik...
Na de nem csak a bloggal foglalkoztam ma, hanem magammal is, aztán túl vagyunk egy igen vicces kiülésen, ahol - ahogy ez szokás -  jöttek a helyzetek, de na a humorérzék jófej és most se hagyott el minket...jó volt...nagyon jó...és még nincs is vége a napnak :D megyek is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger