Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 2., péntek

Vidor

Érdekes város ez a Nyiregy :) - szeretem--nagyon. :) Fura, hogy már 10 éve élek Debrecenben, de még mai napig a nyiregyi érzést mondom magaménak....teljesen más...szép--különleges...abban is biztos vagyok, hogy nagyon meghatározó, hogy életem első 19évét itt éltem le, hogy olyan lett az ízlésem amilyen :) ma délután felmentem a városba épp' Vidor fesztivál van, ami már önmagában is egy boldogságos hangulatot okoz :) és mire érek oda? az egyik kedvencemre a Feel Good-ra ami a Skye féle stílusban van előadva hát komolyan mondom majdnem kijött a könny a szememből én annyira boldog voltam :) aztán láttam egy csomó csodaszép biciklit nem is tudnám megmondani mennyit volt két kedvencem egy mályvaszinű küllős virágos sárvédős :) és egy piros fehér...a Váz szinátmenetes volt, elől piros, piros kerékkel, sárvédővel aztán ez a vérpiros átment fehérbe és a hátsó kerék is fehér volt :D tündérgyönyörű ....:) szóval csodáltam a bicikliket, mászkáltam a borstandok között, közben nézegettem a meseszép ruhába öltözött élőszobrokat és ahogy mentem, mindenhonnan más zene szólt... volt kis koncert, aztán fúvósok, zongora, közben táncosok, bohócok - akiket persze nem néztem meg, mert hát a bohócok továbbra sem a szivem csücskei ám - szóval rengeteg inger ért, amig ott mászkáltam.............örülök, hogy hazajöttem :) eszembe jutott a tegnap esti rossz érzésem - de már csak ilyen távolról...annyira fölösleges dolgok ezek...fölöslegesen pörög az ember saját magán, különösebb ok nélkül és lehetne jó, de addig pörög, amíg valahogy csak sikerül kihozni a szart :D de minek is?????Mi a cél?? Ennek az énkeresésnek önmagunkká válásnak is a boldogság kéne, hogy legyen a célja az öröm, nem pedig a forgás :D szóval tudatosítom magamban a következő mondatot, ami már szintén legalább 7-8 éve az egyik kedvencem az Alexander Platzból való: "Az ember ne csináljon olyan nagy ügyet magából, másokra kell figyelni' :)

2 megjegyzés:

  1. Egyik gondolatom, hogy a bohócokat én sem szeretem! A miértje, lehet, hogy nem azonos...de mindegy! A másik, hogy gyakran milyen közel van a "boldogság" (ami nem is megfogalmazható4), és szándékosan félrenézek, hogy nehogy megváltoztassa azt a képet, amit évek óta, meg kéne változtatnom!
    A lehetőség előttem van, csak átlépem...

    VálaszTörlés
  2. hü...ez a második rész, amit írtál jó durva...miért félsz vajon a boldogságtól? ...lehet, hogy csak azért mert ismeretlen? És az, ami van már egy megszokott dolog, amit tudsz kezelni? jó vagy rossz...mindenesetre ismered..nem tud meglepetést okozni....nincs benne kihívás....nekem ilyesmik jutottak eszembe erről...persze lehet, hogy semmi köze a valósághoz....de biztos valami nagyon mély dolog lehet az, ami miatt az ember tudatosan nem akarja észrevenni a lehetőséget és inkább köszöni, de kikerüli.....

    VálaszTörlés

Powered By Blogger