Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 13., kedd

Írás

Szeretek írni. Mindig is szerettem. Letisztulnak közben a dolgok. Megfogalmazódnak a konkrét kérdések. Magamra figyelek. A lehető legritkább esetben írok arról, ami történt velem...csak arról, ahogy megéltem az adott dolgokat, az azzal összefüggő érzésekről, gondolatokról. Eddig mindig össze-vissza írtam. Mikor milyen papírra, füzetbe, lapra...most meg elkezdtem itt. hm...mi bajom lehet? :)Magam miatt. A tudatosság miatt. A figyelés miatt. A letisztulás miatt. De nagyon jó érzés tudni, hogy mások is olvassák.  És talán másoknak is jön át belőle valami. Lehet, hogy más mint nekem, lehet, hogy ugyanaz, lehet, hogy csak egy gondolat a sajátjaihoz, ami akár pozitívan is hathat. És ez jó. Nagyon jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger