Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 1., csütörtök

passz


Én nem tudom mi bajom, de most tiszta bömbölhetnékem van :S és hiába próbálok rájönni, h mi az oka - gőzöm nincs...ahogy jöttem haza zumbáról akkor kezdődött ez a fura érzés.....és vhogy csak gyűlik a torkomban gombóc és ki akar jönni....:(...nem történt ma semmi különös, továbbra is csak a fos álom lehet az, ami valahogy szépen rányomta az egész napra a bélyegét....most meg jól ki akar teljesedni....na hát majd meglátjuk összejön-e...abszolút nem érzem magam feszültnek, idegesnek, mérgesnek....inkább olyan mintha valami szomorúság jött volna rám, valami olyan szomorúság, amit nem tudok megfogalmazni, hogy mi..............mindegy kimegyek az erkélyre, remélem még esik :) szeretem az esőt - és talán segít a hangja, az illata, hogy elmúljon ez az érzés.............................és akkor jött a denevér, ahogy az erkélyen álltam - és sikeresen a szívbajt hozta rám :D

2 megjegyzés:

  1. A gombóc, azt hittem az én felfedezésem!:)) Én is így nevezem, amikor nem tudom, mi az oka a sírhatnéknak! Párom azt szokta mondani" bömböld ki magad'" legalább hagyja, és nem nyaggat, hogy mi bajom van...ki tudja???? De a szomorúság, a nem tudom mitől, gyakran fáj...fizikailag is! Másnap, (jó esetben, már másnap), hiába gondolkodom, hogy mi volt az a nagyon szar....nem tudom! De az volt!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát olyan ez mintha ilyenkor megborulnának a hormonok - és nincs kézzelfogható magyarázat, hogy mitől, azátn szerencsére ahogy jön úgy megy .. :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger