Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 13., kedd

Végletek

Hááát...ritka végletes napon vagyok túl. Nem bánom, hogy lassan vége. Nagyon nem. Rettenetesen lefárasztott, leszívott...Volt ma minden....reggel totál kóma, aztán vigyorgás majd hergelődés, aztán kiábrándulás és kétségbeesés, aztán a leszarom nihil, utána a nyugalom, öröm és zárásként egy újabb kóma. Továbbra is bízom benne, hogy az ok ugyanaz mint tegnap és hogy holnap már hűlt helyét lelem a hangulatingadozásnak mert komolyan mondom nekem magamnak is fárasztó alkalmazkodni magamhoz   - milyen szép lehet ez a körülöttem lévőknek -  elviselni engem ilyenkor ...  Mindegy  - ez is én vagyok, amit tudok kezelni, kezelem, amin tudok változtatni, megteszem, viszont ezt is el kell fogadnom, hogy mindez nem mindig sikerül.....ma nem nagyon sikerült ... :) Igazi végletes Norcsi ént alakítottam ma....de remélem holnap már újra visszatérek a kiegyensúlyozottabb verzióhoz. :)

3 megjegyzés:

  1. Jaj Norcsika... :) igencsak szép volt, sztem semmi problem nem volt tegnap ;))

    VálaszTörlés
  2. Most találtam Rád! Még nem jutottam a bejegyzések végére, de ameddig olvastam, abban annyi hasonlóságot találtam, annyi mondanivalót hozott ki belőlem, hogy maradni szeretnék, és ha nincs ellenedre, hozzáfűzni a mondandóm, ha van!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a pozitív kritikát, örülök, ha maradsz és írod, amit gondolsz :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger