Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 1., csütörtök

...

Istenem én annyira álmos vagyok....nem segít se a kávé, se a hibiszkusz tea, se a zéro cola...se kimenni a levegőre...csak pillogok itt az ó szent monitor előtt és azt érzem, hogy nem is fog az agyam....minden csak egy nagy rutincselekvés....tuti e miatt a gyökér álom miatt vagyok ilyen lelakott...jó gáz, hogy még mindig ennyi idő után is ilyen intenzíven elő tud jönni...gáz volt ez a mocsaras, sáros, vizes, zavaros álom..:S  de mivel szerencsére kijöttem belőle így a deutung.com alapján "Können Sie die Gefahr überwinden, heißt das, dass Sie auch in Realität genug Kraft haben, um mit Problemen fertig zu werden". elvileg nem lesz ebből nagy probléma, megoldom...persze tuti, főleg, hogy alapjáratban eszembe sem jut már ez az egész...csak most, hogy a Juji helyzete nagyon durván hasonlít azokra a gebaszokra, amiket anno átéltem....és valahogy ilyenkor túl közeli az egész.....és előjön, hogy mekkora egy nagy szar volt kikeveredni abból a fajta lelki káoszból...és mennyiszer gondoltam hogy egy pancser vagyok és sose fog sikerülni...de szerencsére nem így lett :) igaz, hogy beletelt kb. két évembe mire újra azt éreztem, hogy 100as vagyok, nem hozzá viszonyítok, nincsenek bömbölő rohamaim, nem érzem azt h megmakkanok, h nem akarok újra és újra vele lenni, újra és újra és újra és .....áááááááááááááá....háá jajj de jó, hogy vége :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger