Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 21., szerda

hangulat


Fáj a fejem. Nem kapok levegőt. Bekrepált a mandulám...viszont korrekt a hangulatom ezekhez képest :) - továbbra is azt érzem, hogy valami jó dolog közeledik...érdekes dolgok ezek az érzések is, mikor nem igazán tudod, hogy mi miatt érzel valamit, nincs különösebb ok, de kész meggyőződéssel vársz a dolgokra, mert valami megmagyarázhatatlan megérzés azt mondja, hogy jó lesz....én pedig hiszek a megérzésekben...és nem hiszek a véletlenekben... minden okkal van, ez is....olyan kívülállóként tudom figyelni a pörgést magam körül, tényleg mint aki megengedheti magának ezt, hogy ne kelljen pörögni azon, ami másnak napi x időt vesz el az életéből....hm... nekem másfajta motivációim vannak. Másfajta céljaim. Még az is lehet, hogy nem mindig kézzelfoghatóak. Még az is lehet, hogy mások nem értik. Még az is lehet, hogy ez engem nem érdekel? :D Persze, hogy nem. :) Miért is kéne ugyanazt akarni, mint bárki más? Miért kéne ugyanabba a kategóriába akarni tartozni? Miért kéne, hogy mindenkinek ugyanazt jelentse a jó? És miért kéne megérteni, hogy másnak mi miért jelenti a vágyait? ...félelmetes, hogy most már lassan minden bejegyzésem úgy fejeződik be, hogy az elfogadás kell, hogy a központban álljon...az elvárások nélküliség.... a kategória nélküliség...Miért kéne bármit viszonyítani valami máshoz? Valaki máshoz? Szerintem ebből akad a legtöbb ember frusztrációja, mert máshoz viszonyít...nem is a saját vágyaihoz, vagy elvárásaihoz...hanem a világéhoz, vagy ahhoz, hogy ennek vagy annak ez vagy az van, ezt vagy azt ért el stb. stb...de minek kell hasonlítgatni, meg viszonyitgatni? Csak simán ki kell találni, hogy mi a jó nekünk. Ösztönből...és akkor nem lehet nagyot tévedni... :)

4 megjegyzés:

  1. A megérzéseim nekem is gyakran bejönnek, de inkább a negatívak:((( Arra meg azt mondják, hogy én vonzom be a bajt....lehet, de ha azt érzem, hogy rossz fog történni, akkor azt érzem! A megfelelési kényszerrel is pont ma találkoztam megint! Jön anyósom, és egyből ideges lettem, hogy gyorsan ablakot pucolni, suvickolni, és az ő szemével vizslattam a lakást. Aztán egyszer csak gondoltam egyet, és azt mondtam, hogy nem! Majd pucolok ablakot, ha épp kedvem van, vagy engem idegesít, hogy ráférne már!
    De azért azt hiszem, inkább elutazom, amíg itt lesz!:(( Fél megoldások...

    VálaszTörlés
  2. igen érdekes dolog ez is, hogy valóban ráérez előre az ember valamire, vagy ez nem is megérzés hanem csak bevonzás....jót, rosszat most igazából mindegy is...viszont hogy azért vonzod be, mert arra gondolsz, az jár az eszedben, vagy tényleg érzed??....hm....fogalmam nincs... :) - viszont mindenképp a pozitív dolgokra kell koncentrálni mert így vagy úgy,de az a cél, hogy jó legyen.. :)

    VálaszTörlés
  3. édes Napsugaram, bevonzottam a jót, már nem vagyok nyűgös, elmúlt a reggeli nyüff, pedig még mindig beteg vagyok ;) apropó, nagyon helyes a kis pillangós kép :*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök neki Nyussz :) sokkal jobb ám így látni :*
    hát igen...a pillangó is ösztönből tudja, hogy mi, hogy, merre...és ránézésre jó neki :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger