Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 13., kedd

Sein/Schein

Fontosság vagy fontoskodás? Én nem értem az embereket komolyan mondom......:/ Miért kell, hogy nagytöbbségük folyamatosan túlpörögje magát? Egyszerűen miért hiszi, hogy nélküle megáll az élet? Vagy miért tulajdonít nagyobb szerepet magának, a feladatának vagy úgy általában mindennek amihez köze van, mint amennyit az adott dolog valójában ér? Miért nem bírja feldolgozni, hogy igen ezt ugyanúgy vagy akár jobban is megcsinálja bárki más, csak nem kerít neki akkora hacacárét. ÁÁÁ nagyon hergelő ez a jelenség. Én nem tudom, hogy ezzel a fontoskodással mit kompenzál az ember de hogy napi szinten szembe jön velem ez az egész az biztos. És én újra és újra behergelem magam. Nem kéne. Mosolyogni kéne, hogy ó te jó ég szegény--- de sajnos mindig csak percek múlva megy. Akkor ott az adott helyzetben valahogy azt érzem, hogy én ezt nem akarom tolerálni......és olyan jó lenne valahogy világosságot hozni ezeknek az embereknek...de hát na. Nem vagyunk egyformák. Ki mitől érzi magát erősnek, fontosnak.....holott csak fontoskodik. Azok a dolgok, amik igazán számítanak egyértelműek. Akkor is látod őket, ha nincsenek túlbeszélve. Képtelen vagy elmenni mellettük akkor is, ha arra nem hívja fel valaki lépten-nyomon a figyelmedet. Hát valahogy így látom én a különbséget a két dolog között. A fontos a Sein a fontoskodás pedig az üres Schein....

2 megjegyzés:

  1. tetszik. jah, fontoskodassal sok mindent lehet palastolni....

    a kep kifejezetten naon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  2. én is egyből beleszerettem ebbe a képbe....elég kifejező...

    VálaszTörlés

Powered By Blogger