Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 27., kedd

Stagnálás

Na a mérleg nem mozdul erről a -7-8 kiló állapotról már jóideje...hetek óta. Szóval muszáj vagyok átgondolni, hogy mi az oka, ha már a tudatosságot állítom a változás folyamat középpontjába. Visszanéztem, hogy mik azok a dolgok amiket az 50.napnál leírtam, hogy figyelek rájuk. Kiváncsi vagyok, hogy vajon azért állt e meg a fogyás, mert mondjuk valamire kevésbé figyelek, mint az elején. Ha igen, akkor persze megint okosabban kell csinálnom :)  A sport témában tudom, hogy most kicsit visszaestem ez köszönhető a betegségnek is....nem esik jól semmi, annyi, hogy ma már legalább a gyaloglást nem tartottam megerőltetőnek...Na szóval nézem a döntéseket:
  • Csak akkor eszem, ha éhes vagyok - tökéletesen betartható
  • Heti 4x, 5x mozgás -  mióta gethelek azóta nem, és a futást pl. teljesen elhagytam az elmúlt pár hétben, ezt vissza kell hozni, mert az nagyon látványos eredményeket hozott.
  • heti 1x szauna - vagy 2x szaunaöv - a múlt héten kimaradt - viszont takarítottam helyette neoprénben, tehát ezt nem tartom vészesnek
  • reggelente 15-20perc gyaloglás - az első busz helyett :) - minden nap teljesítve :)
  • cukros italok fogyasztásának minimalizálása - tökéletesen betartható :)
  • teljes kiőrlésű szénhidrát legalább egy héten 4x - betartható :)
  • fehérlisztből készült termékek fogyasztásának minimalizálása - abszolút :) egy két alkalommal ettem tésztás ételt, pogit, de elenyészőnek mondanám
  • élőflórás tejtermékek - lehetőleg minden nap - többé kevésbé inkább minden másnap jön össze
  • min. 4x lépcsőzni lift helyett IT-nál - ha nem magassarkúban jövök akkor minden nap rendben :)
  • zöldség vagy gyümölcs valamelyik étkezésre - rendben :)
  • reggeli buszmegállós, valamint este alvás előtti erkélyes cigizés kihagyása - szinte minden nap
  • cigizés csökkentése napi egy dobozról - hát változóra :D, de mindenképp' kevesebb - hát most már a minimumon vagyok, ez a köhögős hörghurutos téma rendesen kihozza belőlem, hogy még a szaga is zavarjon...ki tudja még a végén tényleg egyszer csak abbahagyom (na jó egyelőre még mindig kétlem, hogy most lenne, a végső elhatározás, de azt mondom, amennyivel kevesebb, annyival is előrébb vagyok)
  • étkezési napló vezetése- igen :)
Arra kell kilyukadnom, hogy a stagnálás oka az lehet, hogy az intenzívebb sportok ritkultak pl zumba mostanában csak heti 1x jött össze, a biciklizés ill. futás kimaradt. Mivel minden mást ugyanúgy csinálok mint mikor elkezdtem ezt a tudatosságot - ezek szerint a többi dolog a stagnáláshoz elég, vagyis csak az eddigi eredmény megtartásához, viszont mivel a célt még vígan nem értem el, így folytatni kell azt, amit az elején csináltam, mert az a legcélravezetőbb. Remélem két-három nap és elmúlik végre ez az össze-vissza betegség és lehetek újra lelkesen tudatos változtató :)
Találtam egy nagyon jó cikket az előbb erről a témáról és ott  1-2 hónap stagnálásról írtak kilóban, holott látványra volt  változás, uh ez egy nagyon jó hír :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger