Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 26., hétfő

Bejegyzés

Ma dél körül írtam egy bejegyzést....annyira nem kellemes bejegyzést, olyan fasz kivan hangulatban. Megírtam. Aztán kitöröltem :) egy pillanatra sem tettem közzé. Az kb. két másodpercre megfordult a fejemben, hogy lementem, aztán úgy voltam vele, hogy minek?? Én elértem a célom, mire leírtam, kiírtam magamból lehiggadtam. :) Viszont a blogomnak pont az a célja, hogy a változásról szóljon, méghozzá a pozitív változásról, nem pedig az adott pillanatban megélt kiakadásról. Persze, ha valami tényleg probléma, ami mondjuk foglalkoztat, az más, viszont ilyen kedélyállapot - jelentést adni nincs értelme. Tényleg semmi. Az nem ad senkinek semmit. Nekem sem, ha visszaolvasom és másnak sem, ha olvassa :) A pozitív dolgokat akarom a központba állítani. És nagyon örülök, hogy újra megtanultam "használni" az írást :) Mert most már kimondhatom, hogy használom. Használom arra, hogy jobb legyen ;)

2 megjegyzés:

Powered By Blogger