Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 12., szombat

:)

Elmúlt a hétközepi kiábrándultság érzés :) Szerencsére most egy-két nap alatt átment rajtam :) Nem szeretem mikor ellep ez az egész, igazából mindenféle különösebb megfogható ok nélkül :) Most jóó, tök sokáig aludtam, süt a nap és most megint nem látok semmi negatívat...sőt :) Mindjárt el is kezdem a takarítást, mert most kimaradt már vagy két hétvége, az meg azért, hát...elég sok :D mivel Juji eszembe juttatta a lábsúlyokat, így szépen, ahogy kell magamra pakolom és még Joy napozás előtt meglesz a 'minyiedzés' :) 
A kajcsit már tegnap megcsináltam olyan este fél 10körül mára - mint miss főlelkes hiperaktív :D Már annyira vágytam bolognaira, hogy nem bírtam tovább :D igaz, hogy tészta nélkül fogom enni, mert az sajnos nem fér bele a fehérje napba, de ízeket így is megkapom, amire vágyom :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger