Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 22., kedd

Gabonatej :D

A tegnapi piacon mászkálás következménye az lett, hogy vettem egy adag kölest is.. :) Már nagyon régen kíváncsi voltam rá, eddig még sosem ettem, csak a puffasztott bioköles golyót ismertem meg szerettem eddig, de mondom lassan csak jó volna már az eredetivel is kezdenem valamit :D
Na a mai szénhidrát napon ettem mindenfélét, muffinokat, sajtos pogit, lekváros levelest...de mikor hazajöttem csak azt éreztem, hogy nem bírok a kíváncsiságommal...már tegnap találtam egy rakat köles receptet, édeseket, sósakat, de én most mivel már éhes nem voltam úgy döntöttem, hogy gabonatejet csinálok kölesből :D
Mivel én imádom a natúr ízvilágot, így nem raktam bele se vaníliát, se fahéjat, se kakaót, a köles ízére voltam kíváncsi...szóval egy pici szűrőnyi kölest folyóvízben átmostam aztán bele a fazékba 3x-os mennyiségű vízzel felöntve és addig főztem míg a víz elfőtt róla...ekkor nyilván megkóstoltam, hogy egyáltalán szeretem e :) - igen szeretem és a legjobb még benne, azokból, amiket összeolvastam róla, hogy még főve is lugosít...fantasztikus egy cucc ez :) - tele van vitaminnal, ásványi anyaggal, a föld legegészségesebb gabonája, szépíti a hajat, körmöt...nem is értem én eddig ezt miért nem.... :( Szóval egy kicsit hagytam kihülni, felöntöttem vízzel, botmixerrel összeturmixoltam és kész az életem első gabonateje :) :)

2 megjegyzés:

  1. na hát nem gondoltam volna, hogy így fog kinézni :D guszti :D ez nem azt jelenti, hogy meg is kóstolnám hehhe :P :D :*

    VálaszTörlés
  2. :D Abban biztos voltam, hogy te max. csak távolról csodálod ezeket a dolgokat, de a közeledben ne kerüljenek :D :D:D :*

    VálaszTörlés

Powered By Blogger