Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 31., csütörtök

Ma


Elkezdtem ma délelőtt egy...tök negatív bejegyzést...de végül úgy alakult, hogy nem fejeztem be - szerencsére :) és így közzétenni sem fogom:)...néha megengedheti magának az ember, hogy nyüff legyen...de csak egy rövid időre, rajtam most átment egy nap alatt :)
Ma is kaptam tök pozitív visszajelzéseket, hogy mennyire látszik a fogyás :) Ennek nagyon örülök :D És ez a mai gyümi nap nagyon jó volt :) sárgadinnyével, rengeteg szamócával...phu..az eddigi legjobb :D
Aztán hazajöttem lecseréltem az ásványkarkötőt is....és a női erő helyett felraktam a cseresznyekvarcot :) Istenem, hogy ebben milyen jól érzem magamat, és mennyire azt érzem, hogy ez pozitívan hat rám :)....nem is csodálom, azok után, amilyen jó dolgokat írnak róla:
itt :) meg persze csodaszép színe van :) már attól mosolyognom kell, ha meglátom :)
Szóval estére elmúlt a nyüff, holnapra megint kikreatívkodtam egy kajcsit: tonhal kis citromlével, zöldséges sonka szeletek picire vágva, kefír, só, bors mellé pedig zöldségnek kaliforniai paprika, ubi és paradicsom :D remélem nagyon tuti lesz mert ugye ma sem kóstolgattam:) Hát így állok most este fél 8kor :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger