Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 13., vasárnap

könyvek

A héten rengeteget olvastam....érdekes volt ez a három könyvet egyszerre verzió....az egyiket befejeztem..hát erre volt jó ez a szürke nap :)...nagyon feltöltött, megint megerősített abban, hogy jó, hogy elkezdtem a figyelést, a tudatosságot, mert minden ezzel függ össze, jó, hogy hallgatok a megérzéseimre...megint befelé irányította a figyelmemet, arra, hogy márpedig ha az ember nem változtat tudatosan a múltbeli beidegződésein igenis ugyanazt kapja mint korábban....még jobban kell figyelnem...mert továbbra is változást akarok....mikor a héten mérgemben mondtam, hogy úgy érzem én már változtattam mindenen, amin kellett vagy lehetett, hát akkor egy pár napra el is hittem. De ez nagyon nem így van :) mert a változás az egész életet végigkíséri, hol intenzívebb hol lassabb a tempó...nálam az elmúlt egy év lassan a brutál intenzív kategóriába tartozik úgy érzem...talán ez az a mérték, amit tovább már nem kell folytatnom...nagyon sok felismerésen vagyok túl, sok védekezési mechanizmusom is letisztult, most ezeknek a dolgoknak kell belémivódni, erre kell figyelni, hogy az új dolgokat engedjem alapnak. Nem a régi ellen kell küzdeni, csak egyszerűen hagyni az újat... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger