Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 21., hétfő

Jelenlét:)

Érdekes ez a tudatos jelenlét téma....most, hogy lassan a Bárhova mész, ott vagy könyv végére érek, próbálok ebben a témában is tudatosabb lenni, és használni azokat a dolgokat, amik megfogtak a könyvből....a lényeg, hogy figyelni kell a pillanatokra, nem mindig a gondolataink között kalandozni....és sokkal kiegyensúlyozottabbak leszünk....
ma egy nagyon vicces élményem volt ezzel a jelenléttel kapcsolatban....délelőtt mászkáltam össze-vissza, de közben most figyeltem az embereket, kik jönnek szembe, az üzleteket, hogy ott ahol már százszor elmentem mik vannak - csupa olyan dolog volt, amire azt hittem vicces, hogy tudom most már, hogy itt van, de sose lesz rá szükségem...ilyen volt pl. a hajdúsági termékekhez alkatrészbolt a Csapó utcán ráadásul kettő egymás mellett...szóval battyogok hazafelé már ott jártam, ahol annó a műszempillát pakoltattam fel, erre hozzám szól egy idős bácsi, hogy nem tudom e véletlenül, hogy merre van a hajdúsági bolt, mert azt mondták neki, erre van valahol és onnan kellene neki valami a mosógéphez :D elmosolyodtam, hogy egész "véletlenül" öt perce már tudom, hogy hol van, elmagyaráztam neki.. és nagyon jó érzés volt, hogy pusztán azzal, hogy akkor ott figyeltem, hogy mi van körülöttem már segíteni tudtam...ezáltal annak az infónak, amit azt hittem totál fölösleges pár percen belül már volt haszna :) nagyon jó érzés volt...és ha ez a dolog ilyen gyorsan és látványosan működik, akkor tényleg változtatni kell ezeken a dolgokon is...nem csak úgy lenni, menni...hanem ...jelen lenni :)
Most pedig mivel keményítő nap van csináltam megint egy tündér salit - mert jól bevásároltam hozzá a piacon, ezt most olyan lightos lett, hogy semmi ecetet sem raktam rá, csak ubi, paradicsom, retek, új hagyma, pici szines bors, kapor, petrezselyem zöld...szép lett és finom :) Jó ez a nap is... :)
Tegnap nem pörögtem túl a kajcsi készítést. :) Vettem e betű mentes természetes grillkolbászt és azt ettem paradicsommal, mozarellával és tormával....néha ilyen is kell úgy érzem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger