Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 20., vasárnap

:):)

:) a tegnap este úgy folytatódott, amilyen az egész nap volt....fantasztikusan :) egész este csak meglepődtem :D :D, nagyon jó érzés volt, hogy ilyen tündér lányocskáim vannak, akik összeszervezkednek a hátam mögött és világ legjobb érzéseit hozzák elő :)
Megéltük a végleteket is, akkora sznobnak kellene lenni, hogy a tegnap esti Ikonozásra ne gondoljak röhögő roham közepette, hogy ahhoz újjá kéne születni:)
....érdekes volt kikerülni a hétköznapi szerepből és mint valami totál kívülálló nézni, hogy mi történik velünk... :D az ölünkbe terített textilszalvétán át, a kb 10db felszolgálóig, az aranypamlaggal és petrezselymes féldecis paradicsomlével megbolondított csipkeszoknyáig volt ott minden :D :D élménynek nem volt az utolsó az biztos :)
 aztán volt egy átmenet, majd az este végén én kicsit viccesen éreztem magamat a másik kategóriás helyen...na de na, vagy mádámkodik az ember, vagy lazul, a kettő egyszerre nem megy :D minden esetre, ha most kellene kitöltenem azt az xls-t, annál a sornál, hogy életed legszebb napja, a tegnapi is simán benne lenne :)

2 megjegyzés:

  1. nagyon örülök Babafej :*:*:* cejetlek, jó pihit mára :)

    VálaszTörlés
  2. :):) köszi Jépocska drága, a sokáig alvás kimaradt, mert vhol felújítanak, uh már 8 körül vmi csempeleverés volt :D na mindegy eddig mászkálgattam jóóóóó :D pusszantás

    VálaszTörlés

Powered By Blogger