Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 14., hétfő

Újabb lépés:)

Meglett az egész napos nyüff hangulat ellenpólusa...:) igazán felszabadultnak érzem magamat most....kezdem a mesét....az elvárásokkal kezdődött az egész, hogy tegnap azt éreztem, hogy valaki nem is rám kíváncsi, hanem arra, hogy olyan vagyok e, úgy reagálok, ahogy az az ő agyában elképzelt "tuti"-nak megfelel... vagyis nem engem akar megismerni, csak figyeli, hogy miben fedem ezt a képzelt képet, és hol térek el....hm...rendesen gyomoridegem lett ettől az érzéstől, ezt el is mondtam és megszabadultam a helyzettől...

De ez még nyilván nem elég semmire..  gondolkoztam a könyveken, amiket az elmúlt két hétben olvastam, gondolkoztam rajta, akivel ezekről a dolgokról beszéltünk....minden jel, amit jelnek fogunk fel alapon, azt éreztem, hogy a gondolatokat nem kell magamban tartani, hanem annak kell áramoltatni, akinek szánom...és ahogy írtam a gondolatokat... közben..végre, életemben először belülről sikerült elengednem a "miért " batyut... 
még most érzem is ezt a szárnyalóan könnyű és felszabadító érzést...ilyen fura melegséget...és hogy mosolyognod kell közben....attól, hogy teljesen komolyan belülről érzed, hogy nem vársz a kérdéseidre választ, ha kapsz jó, ha nem kapsz, elfogadod, hogy ez nem fontos....és nem is csak elfogadod...hanem belülről érzed...én most ezt érzem...valahogy most jöttem rá, hogy a nyitottság mennyire szorosan összefügg ezzel is...hogy az embereket úgy nézed, ahogy vannak...nem hasonlítod őket össze a fejedben lévő ideálokkal, hanem rájuk vagy kíváncsi, vagy rájuk nem vagy kíváncsi...de RÁJUK és nem pedig a létező és nem létező közös pontokra....:)...és igen ha kérdéseimre mindig választ akarok kapni... akárhogy is nézem, az is semmi egyéb, csak egy elvárás....az elvárásoktól pedig, mint ahogy azt én magam is nagyon jól mutattam tegnap, mindenki menekül...nem jó dolog ha azt érzed várnak tőled valamit...az viszont jó, ha te vagy a központban...hogy te milyen vagy, te mit gondolsz, te hogy hatsz.....hát így sikerült ez a mai este....tényleg kiegyenlítődnek a dolgok....:/ ez után muszáj ennek jönni :)..... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger