Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 3., csütörtök

...rózsát terem?


Fura dolog ez, hogy elengedj egy gondolatot.... sokkal nehezebb mint mondjuk küzdeni valamiért... legalábbis nekem... az valahogy olyan biztonságos, hogy teszel teszel és nem vagy kiszolgáltatva úgy kb mindennek, azzal, hogy várakozol.... egyszer valamikor régen olvastam valahol ezt a mondatot, ami azóta is az agyamban van.... "cselekedni könnyű, nem tenni nehéz"....hm...igaz....viszont ezek szerint van olyan helyzet, amikor muszáj elengedni dolgokat és nem pörögni rajtuk, hanem hagyni, hogy maguktól alakuljanak, úgy ahogy szeretnének... valahol azért bízom bennük, hogy jól alakulnak...úgy ahogy a legjobb...mégis megvan az embereben - most pl. bennem ez a fajta kiszolgáltatottság érzés, ha nem tesz semmit csak vár... úgy szoktam érezni Godot-ra...pedig nem biztos....ezek szerint ez sem maradhat ki senkinek az életéből...megtanulni a türelmet....nekem ez a két fogalom az elengedés és a türelem összefügg...ha elengedek valamit, akkor nem pörgök rajta, nem akarom mindenképp' "mánjelleggel" befolyásolni és valahogy előrébb vinni a dolgokat...hanem elhiszem azt, hogy minden a saját idejében érkezik...és ha ki akarom erőszakolni hogy de MOST de most, akkor az a legritkább esetben sül el jól....mert az még nem az adott dolognak megfelelő életszakasz...vagy valami ilyesmi....nehéz- tényleg nehéz... :) de rajta vagyok, hogy megtanuljam ezt is, mert érzem, hogy ebben a témában én még valahol nagyon le vagyok maradva....
Szóval túl kell látni azon a fura kiszolgáltatottság érzésen és elhinni, hogy úgyis úgy lesz, ahogy valamiért a legjobb......vagy valami ilyesmi....:)

Ezt pedig az után találtam, hogy megírtam ezt : :)

http://www.noiportal.hu/main/npnews-13506.html 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger