Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 2., szerda

T-t


Jujanna tegnap csinált egy "differencia" képet....hogy hol állok éppen :) szerencsére látom a különbséget....és ez egyre csak jobb lesz :)vicces, hogy tegnap a pincében megtaláltam, mikor anno csináltam a diétát...ugyanabban az ütemben haladok :) csak most úgy is fogok maradni a végén..mert eldöntöttem....és....mert most nem csak fogyás hízás témára figyelek, hanem minden ezzel összefüggő belső dolgomra....most például erre a rohadt rághatnékomra..amire szintén pár napja figyeltem fel....ma annyit rágóztam mint máskor egy év alatt...:) ...hm.....mert végre erre is rájöttem, hogy az a fajta evés, amikor nem azért eszek mert éhes vagyok, nem is a kajával függ össze, hanem magával a rágással....az tiszta feszültséglevezető...érdekes...nálam legalábbis így működik...na hát erre is rájöttem ... :) mindig azt hiszem, hogy már nem derülnek ki újabb dolgok...ó dehogynem :D csak győzzem kivárni, hogy mi jöhet még.....szóval a különbség a tavalyi ill. a mostani török "lagzis-hajós" szerkóban :)
És ma már a hajam is tök más mint tegnap volt :D ez is milyen jó érzés... jóval rövidebb és jóóóóval szőkébb :D imádom :D :D :D Éljen a VÁLTOZÁS :)
Töröko.
tegnap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger