Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 30., szerda

VVV

Ami nagyon vicces, hogy megint láthatóvá vált egy változás....aminek nagyon örülök....amiben jött a megvilágosodás, az az "eltűnős"téma... :) Máshogy fogok hozzáállni, ha a jövőben is előfordulna, márpedig nyilván előfordulhat bármikor - tehát épp' ideje ha megtanulom kezelni, és kívülről/felülről nézni ezeket a dolgokat. 
Nem fogom a saját felelősségemet keresni ott, ahol kézzelfoghatóan nincs. Rájöttem dolgokra, kimondásra, visszafogásra, tükörre, sok dologra magammal kapcsolatban az elmúlt időszakban. Ez én vagyok...ezekre figyelhetek. DE, az már nem az én felelősségem, hibám, akármim, hogy ehhez valaki hogy áll hozzá. Hogy ez kell neki vagy nem kell, ha kell miért kell, ha nem kell miért nem kell.
Nekem ehhez semmi közöm, hogy az adott valaki ezt akarja vagy nem, vagy fél tőle vagy nem, vagy vágyik rá vagy nem, vagy tetszik neki vagy nem. Jó érzés tudni ezt, hogy ez ennyire egyszerű. Ez is a nem kell válaszok után kutatni kategória...és már nem hoz ki belőlem feszkót, ha a válasz nélkül maradt kérdésekre gondolok...talán ez a legjobb most...és tényleg rám fért már, hogy ezt megértsem, megtanuljam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger