Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 18., péntek

-11

Fáradtság, napfény, kedves mérleg... :) kellemes nap...mosolygós...-11kiló....ezek szerint vége a stagnálós időszaknak...jó hosszú volt kb. három hét....de örülök, hogy végre megtört és folytatódik, úgy ahogy kell :)
Megint olvastam rengeteg érdekes, előrébb vivő gondolatot tegnap...mert én mint olvasásfüggő szerdán megint rábukkantam egy nagyon hozzám szóló könyvre...az ittről és a mostról szól, a jelenről, azokról a pillanatokról, amiket elszalasztunk az agyjátékaink miatt...a múlt miatt, a jövő miatt, a túl sok teendő miatt.....a kulcs továbbra is az, amelyik úton haladok már egy ideje....figyelem, tudatosság, tudatos jelenlét....türelem...a fontos dolgokra koncentrálás, a valóság megélése nem pedig a pozitív, vagy a negatív projekcióké, illúzióké, amiről azt hisszük az, ami...holott nem más csak egy gondolat valamiről....tök érdekes volt olvasni, a meditációról....eddig az én agyamban keveredett a két szó a meditáció és a relaxáció....holott teljesen mást takarnak....a meditáció az, amikor csak figyelsz, nem értékeled a dolgokat jónak, vagy rossznak, csak tudatosítod a dolgokat, úgy ahogy vannak, mindenféle pozitív vagy negatív jelzők nélkül...és mivel kívülről nézed a dolgokat megnyugszol....ez valami olyasmi amire én gondoltam, akkor mikor azt írtam, tök kellemes érzés nem bevonódni, hanem csak felfogni a dolgokat.... :) persze ez nem sikerül mindig, de az a cél, hogy minél többször ezt éljem át :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger