Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 19., szombat

30 :)

Hát jó pár éve először ez egy olyan szülinap, amit vártam is és tök jól is érzem magamat benne :) Valahogy az elmúlt években mindig zavart, hogy nő a szám, mégis mindig azt éreztem, valami hiányzik....de végre eljutottam oda, hogy ez pont egy olyan dolog, amin nem lehet változtatni, tehát örülni kell neki és élvezni :) és semmi esetre sem hasonlítgatni bármilyen elvárásokhoz meg agyjátékokhoz... és én pont ezt teszem egész nap, örülök neki:) epret eszek és sárgadinnyét, zenélek, mosolygok, virágot ültetek, mászkálok, megköszönöm a sok-sok köszöntést, és már előre örülök az estének :D
Ó és ami még nagyon fontos, ugye a fogyás projekt... :d kilóban  hiába csak fél kilóval kevesebb ahhoz képest ami már három hete van...de ma megint centiztem ::D és ott sokkal nagyobb változások vannak mint amit a kilók mutatnak...ezek szerint tényleg hol a kiló, hol a centi változik és nem feltétlenül egyszerre a kettő párhuzamosan :) szóval a pár héttel ezelőtti állapothoz képest -2cm mell, -1cm derék, csípő, vádli, kar, comb, has....:) tényleg hülyeség ez a türelmetlenkedés....meg az egy szemszögből közelítés a dolgokhoz...megint egy élő példával alátámasztva... :) - (főleg magamnak, mert azért nálam elég problémás ez a türelem vonal ;) )

2 megjegyzés:

  1. tetszik, ahogy megeled ezt, vegre vki, aki nem hisztizik rajta... jo bulit, amugy meg grat a soksok minusz kilohoz, latvanyos!

    VálaszTörlés
  2. Egy 18 éves szülinapomon alkotott irományom billentett át pár hónapja, ezen az egész kor parán:) tök vicces volt, ahogy megtaláltam és elolvastam, ahogy az akkori fejemmel írom, hogy most már aztán mennyire végleges minden :D és úgy elkezdtem röhögni..és valami átkattant, hogy minek ebből olyan nagy ügyet csinálni...csak örömködni kell és nem pörögni rajta - mert fölösleges :)
    és köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger