Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. május 7., hétfő

44

szóval a diéta témát sem hanyagolom el ám, attól, hogy most nem ez van  minden írásom középpontjában :D attól még ugyanúgy figyelek rá minden nap...a kaja részre abszolút a sport témához most különösebben nincs kedvem :) de nem bánom, mivel nem egy kötelező program ez az egész az én ütememben akarom csinálni és úgy, hogy élvezzem közben...és most a zöldség gyümölcs részt jobban élvezem mint mondjuk a futást :) 
Tündérszép salikat csináltam a hétvégén is :) a paradicsom salátára annyira rákattantam, hogy csináltam is holnapra megint egy nem kis adagot :) annyira imádom a színes ételeket, ezeket a helyes zöldségeket, meg azt hogy tudom hogy tök jó hatással van rám, energiát ad feltölt, mert szép és finom és egészséges és energetizál :D 
A holnapi paradicsomsalim helyes karikára vágott paradicsomból és újhagymából áll, ami rétegenként van sózva, szinesborsozva, megszórva bazsalikommal, petrezselyemzölddel, és meglocsolva egy kis balzsamecettel és olivaolajjal....phu :D de várom a holnapot és hozzá csináltam köménymagos kapros túrót, hogy tökéletes legyen a szín és íz világ :D 
Ma pedig megint wellness - relax szamóca vacsim volt a kádban most mit mondjak ez is nagyon adta :) és a keményítő napot is nagyon várom, mert arra meg vettem egy helyes kelkáposztát, szóval meg akarom csinálni életem első kelkáposzta főzelékét :D csak ne fosnék annyira ettől a rántás témától, hogy liszt ízű lesz...bár mivel most keményítőből akarom csinálni, lehet, hogy ez nem is lesz probléma :D na majd meglátjuk holnap este megalkotom azt is és bízom benne, hogy faszányos lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger