Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 11., szerda

1óra:)

És..tényleg iszonyat hasznos....:) Sokkal jobb...mondjuk úgy, hogy kezdem visszakapni az életteremet....leszartam  a hasfájását..leszartam a lábfájást...mint ahogy tegnap eldöntöttem, h na az aztán rohadtul nem viszi előrébb a dolgokat, ha magamat amortizálom le közben, ma ugyanez lett igaz a lakásra is...ma rá szántam az egy órát...:) Erre volt elég:
  • rendbe raktam a boldogság sarkomat...letöröltem, átdizájnosítottam, belepakoltam az új köveket, friss víz stb...szép lett...most már tényleg boldog sarok..nem pedig egy....ööööö káosz :)
  • elintéztem a vízmérő-állás bejelentést :D
  • kitakarítottam és rendbe raktam a mosogatót, a konyhapultot, az asztalt
  • letöröltem a tűzhelyet
  • letöröltem a párkányt meglocsoltam a virágokat
  • felsepertem, felmostam
  • ó elpakoltam egy rakat szoknyát ja és cipőt és papucsot :D
  • eltüntettem a ruhaszárító tetején halmozódó cuccokat
  • elpakoltam a káoszt  a székekről
  • kihajigáltam egy rakat felesleges papírt
És annyival sokkal jobban érzem magam, hogy valami hihetetlen..kurva szar hatással van rám ha 'elhagyom magam'...mert..ahogy az elején is írtam, nem ez segít a helyzeten, viszont mivel magamnak ártok vele..még közvetetten hátrébb is viszi, uh Nórika..ez nem önzőség, hanem tény. Ja..és ma végre sikerült megint úgy nevetni, h közben folyt a könnyem :)....nagyon jó volt. :)..mert ez tény: csak akkor tudsz, figyelni, koncentrálni, pörögni, energiát adni, ha neked is van. És ehhez neked is töltődnöd kell. Magadból, emberektől, dolgoktól, helyzetektől, bármitől. Ez szükséges. Pont. Azt hiszem ma megértettem. Muszáj magamra is figyelni újra, ha tényleg végig faszányosan szeretném bírni a helyzetet:) És a délutáni Jujj-energetizálás tudatosította ezt most bennem még jobban....:)

Már holnapra is van 'tervem' a magamra figyelésben...:)pl..reggel akarok hajat mosni, nem most...mert akkor sokkal szebben meg tudom csinálni, és ha tetszem magamnak, akkor jobb a tükörbe nézni, és akkor az tölt...:)...befizetem a csekkeket pl :D és mondjuk helyredobom a zöld szobát ;)
Ja és a cigi projektet is tartom..szombat óta nem mentem napi öt szál felé :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger