Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 8., vasárnap

lépések

Hát...a világfáradtság egész nap velem volt..amit nem csodálok kb. két óra alvás után, hogy is ne ez lenne... :) ...nem is mozdultam ki a lakásból..mondjuk még az ágyból is alig..kb. az erkélyig és a kádig.. :)
Viszont ma egész sok időt rászántam az angolra...és még fogok is ebben az egy hónapban...teszteket csináltam, olvastam, youtube videókat néztem, szókincs fejlesztő könyveket kerestem elő.. :) hol az ágyban, hol az erkélyen napocskával energetizálva magamat közben. :)
A cigi projekt egyelőre nagyon ok. :) Tegnap négy szálat szívtam, ma eddig kettőnél járok, uh. vígan jó vagyok :), kiváncsi leszek a holnapra:)...de úgy érzem menni fog:)...ha arra gondolok, h egyszerűen most nincs erre fölösleges havi 30-am, akkor mindenképp :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger