Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 30., hétfő

kérdőjelek..

Már nagyon izgulok...komolyan mondom, hogy az érzés állandósult bennem... már egy hét csak... és azt érzem, h ez már most a lelki felkészülésről szól...a racionális dolgok bízom benne, h már rendben vannak...
Amúgy meg..gyanítom azért van most ez a sok esemény mert próbálom mindennel teletömni a fejem, de.. pedig..ezekhez nekem semmi közöm..olyan fura ez az egész... nekem nem egónövelés kell.. mindenféle emberek.. mindenféle reakciók..de..nekem ehhez mi közöm? ezek..nekem szólnak? Vagy...Ha nem nekem miért én kapom őket?
Nem tudom..végülis..vmiért nekem.. valahogy ezt hozom ki... de minek... én csak egy olyan férfit szeretnék... akinek tetszik a lelke... az érzései.. aki nem függ tőlem... akitől nem kell függeni.. akihez jó bújni..akihez jó hozzáérni... és... aki mindezekkel elég bátor hozzám...
Persze..kell a racionalitás is... de valahogy máshogy..valahogy máshol...nem tudom... kéne egy költő :)
Úgy szeretnék szabad lenni valaki mellett....valakivel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger