Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 30., hétfő

szeretet-szerelem

Gondolkozom.
De most úgy igazán, magamon...nagyon.
Vissza kell mennem...gondolatban..egy olyan szakaszba...amitől még most is gyomoridegem van...de muszáj vagyok magamért..
Még nem tudom eldönteni, h utána kezdődött ...vagy már vele...jólvan..
közben rájöttem mindenre:)egy óra alatt meglett...
.
.
.
Szóval miért van mindig ugyanabba a köntösbe bújtatva, ugyanazzal a körítéssel, tök más szereplőkkel ugyanaz a helyzet...kortól, helytől, mindentől függetlenül.. ezen kezdtem el gondolkozni újra....mert nincs kedvem megint bezárva lenni ebbe a helyzetbe, mint egy kalitkába..ki szeretnék menni belőle, mert valamiért én zárom bele magamat most újra.
Visszamentem régre...nem utána, közben...és már akkor kezdődött..és utána tartott jó sokáig..kívül belül..aztán tavaly márt túl voltam ezeken..tök jól alakultak a dolgok...kívül..belül...mindent, amit szerettem volna megengedtem magamnak és megéltem..:) csak nem úgy alakult, amire vágytam...és utána majdnem ugyanabba a játékba mentem bele mint annó..csak akkor évekig játszottam.. most meg nem..most nem megyek bele megint ebbe:)
Az akkori kulcsmondat az volt, h 'szerelmes ő belém, csak nem szeret'...aztán..csak ilyeneket kaptam, akik megmakkantak tőlem, aztán pedig eltűntek..de.. már nem akarok ezzel azonosulni tovább:) Párhuzamosan is lehet a kettő igen...olyat szeretnék, aki amellett, hogy szerelmes belém, szeret is:)
És eldöntöttem, h le merem fogyni még azt a 7-8 kilót, amit szeretnék:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger