Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 12., csütörtök

II.

:) Ma is volt jó pár 'pararoham'....délelőtt..délután...de most próbálom elengedni...mert már tök sok dolog sínen van, egyre több dolgot lehúzhatok az elintézendő előkészületek listáról...és ez jó.. :) Jó lesz az...:)
Amit pedig a parázások előtt/után magamra szántam ma:
  • helyes cuccok kiválasztása, töltő színek, frizu, smink
  • holnapra is kitaláltam egy szép szinkombót:)
  • befizettem a csekkeket
  • rendbe hoztam  a zöld szobát
  • kiültünk az Eve'-sbe
  • beszélgetés, mászkálás
  • ma is maradt az  5 szál cigi :)
  • sok-sok energiát kaptam és megerősítést...hogy jó a döntés, hogy jó az út, hogy ne parázzak és hogy minden jó lesz! :)
  • és ma volt kacagórohamom is..olyan igazi Nórikás végre:)
  • ja és a délelőtti para közepén segítettem egy idegennek egy tök hétköznapi dologban - jó érzés volt ez is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger