Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 11., szerda

:)

Kaptam egy feladatot...:) gyűjtsem össze, hogy mi az, ami tölt (zs különösebb felhasználása nélkül) engem...és az elkövetkező időszakban minden nap szánjak ezekből magamra egy órát.. :) Kezdem...
  • alapvetően bármi, ami szép...ruhák..ruhakombinációk, új körömmintát kitalálni, kreatívkodni, smink,
  • ha rend van körülöttem....és mivel mostanában eléggé ellepett a káosz azt hiszem, a lakásban is helyre kell állítanom ugyanazt, amit önmagamban helyre szeretnék
  • szép, érdekes, új kajcsikat kitalálni
  • mászkálás, erdő, fény, fa, nap, felhő
  • a különböző ásványok..mikor melyik hogyn hat rám, hogy erősít fel/meg dolgokat :)
  • olvasni csak úgy magam miatt, ami érdekel
  • gyaloglás, futás, bicikli
  • bubi, wellness
  • beszélgetés
  • nevetés
  • szabadság/érzés, felszabadultság, korlátmentesség :)
  • új haj
  • kigórni vagy elajándékozni a feleslegessé vált dolgokat
  • szoli ha nincs napfény :D
  • alakítani a lakást
Gyanítom, eszembe fog még jutni jó pár dolog...és le is fogom írni, h az adott nap mi volt az a valami, ami épp valami ilyesmi volt...ami töltött, ami energetizált, amit magamért csináltam, h én jobban érezzem magamat, hogy tényleg bírjam ezt az egész szakaszt, ami előttünk van úgy csinálni, hogy nagyon-nagyon jól jöjjünk ki belőle mindannyian.
Ma a körülöttem lévő rendet próbálom egy picit előhúzni a káosz alól :)
 
Köszi Juji...úgy az egészet.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger