Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 3., kedd

még nem tiszta....

Egyszer nincs infó..aztán meg hirtelen van annyi, hogy attól zavarodsz össze....remélhetőleg nem meg :)
Ma valami ilyesmi történik....még nem tisztult le a kép a verziókról...próbálok nem megkattanni közben:)...nem túl egyszerű másra is gondolni, vagy mással is foglalkozni...vagy kiszakadni időkre ebből a megoldás utáni kutatásból....
De sétáltam ma majdnem 15000 lépést...kiültem a napfényben a Nagyerdőbe olvasni hazafelé.. elmentem szoliba... engedélyeztem magamnak egy felsőt.... meg persze nem nyugodtam....hm...a reggeli beszélgetés is jó volt...meg..az is jó érzés, hogy figyelnek rám....vannak jó dolgok...csak oldódna már meg az alapprobléma is....annyira végtelenül szeretném....annyira nagyon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger