Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 15., vasárnap

ez-az

Hát...túl nem pihentem magam az biztos:), most sikerült éjjel vagy 4-5 órát ébren  töltenem... de hát.. már nem is akadok fenn ezen..majd ha kevesebb esemény lesz, meg szépen minden letisztul, jól kipihizem magam:)..Mivel naponta kb. 5-10 x lépem át a komfortzónámat az elmúlt két hétben...azt hiszem ez több mint normális :)
Amúgy...már vígan visszaszámolok...fogyogatnak szépen sorban az intéznivalók, húzgálom ki vígan a listát..jó érzés :) És minden félelmemmel szembe megyek ebben a helyzetben!! :)

Azon gondolkozom, h ma mi az, amivel töltöttem magamat ma...pl..bekapcsoltam a fűtést :D és mennyire élvezem, h tök meleg van a lakásban:D...+ előszedtem a puha paplant, narancs színű ágyneműt húztam rá..annyira szeretem ezt a színt:)...lereszelgettem a körmöm és kifestettem a tegnap kapott lakkal :)...ma is próbáltam új ruhakombókat kitalálni, de még nem érzem, h melyik lesz holnapra a befutó :)...hm..jó lenne már menni futni is..már nem voltam vagy két-három hete...na majd látom holnap mihez lesz kedvem...az biztos, h plusz gondolkozáshoz továbbra sincs:)..ez már a héten többször egyértelművé vált számomra...hogy olyan dolgok, amiken alapban mondjuk x ideig agyalnék vagy..lehet hogy úgy 'helyes', hogy úgy írom, agyaltam volna?! :), vagy mit tudom én...na hát most kb 20 másodpercig sem pörgetnek, annyira ki van használva az agyam...és..így nézve sok más dolog tök egyszerű és világos is hirtelen..hm...érdekes dolgok ezek is..figyelgetem magam....és...az biztos, h most megint egy végtelenül intenzív változásban vagyok benne...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger