Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 16., hétfő

1óra..:)

Ma ...valami végtelenül túl voltam pörögve...igen két hete tart ennyire brutál intenzíven ez az állapot, de ez a mai nap volt a full csúcs eddig....komolyan közlekdni nem bírtam normál tempóban annyira pörgetett a sok esemény, intéznivaló, gondolat.
Nem is tudom, h ma szántam e időt már magamra...bár, ha ezt így ennyire át kell gondolni, akkor olyan túl sokat biztosan nem:) Jó, reggel mostam hajat, h szép legyen:) Akkor azt hiszem 20.25-ig megyek és töltekezek valamiből, vagy alakítom a környezetem, vagy valamit művelek, mert bár gyalogoltam én ma nem keveset, vhogy még mindig azt érzem, h van minek kimenni belőlem :)....kíváncsi leszek, mire jutok egy óra alatt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger