Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 7., szombat

Cigi

Valahogy időről időre eljön bennem ez a cigi téma...hogy most épp' miért? Végtelenül összetett és durván pörgős, koncentrálós ez az időszak...és ilyenkor valahogy még kevésbé válik követhetővé, hogy az ember mennyit cigizik..(mondjuk ehhez ez az dohánybolt téma is hozzárak, hiszen egyszerre nem egy dobozzal veszel, mint régen, és már nem tudod követni, h meddig elég egy doboz mint eddig, hanem többet..uh szerintem ez nem egy csökkentő dolog:S, jól kitalálták.....)
Viszont nem akarok bekrepálni:) És csak azért mert ez most egy brutál nehéz szakasz, nem akarom ezt szabadjára engedni, mert akkor viszont többet árt mint használ.
Szóval ma reggel úgy keltem, h eldöntöttem, napi öt szál cigi az, amit szeretnék tartani. Ma fenn vagyok már hattól, nem mondom, h nem jutott eszembe már jópárszor az erkély... de nem mentem ki, uh ma még nullás vagyok. Meglátjuk..valahogy így szeretném csinálni..:).. a helyzet miatt és magam miatt...:)

4 megjegyzés:

  1. Este egymás után szívod el az 5 szálat? :-)

    VálaszTörlés
  2. Lehet, h olyan is elő fog fordulni...DE..nem muszáj teljesíteni az öt szál elszívását, ez csak a korrekt felső határ lenne ;)...és ha lesz kilengés...akkor sem fogom beterrorizálni magam...csak amennyire tudom próbálom majd tartani magam ehhez a minél kevesebbhez...:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a teljes leszokáshoz kevesebb akaraterő is elég lenne :-)

    VálaszTörlés
  4. hát....ez szerintem is így igaz..:) de előbb letesztelem, h erre képes vagyok e :D

    VálaszTörlés

Powered By Blogger