Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 10., hétfő

3

Azért ..nálam..mégiscsak..hullámokban jön mindig a három dolog...hm.. de legalább ismerem magamat, hogy valóban mindhárom pontosan ugyanannyira fontos...lelki, testi, szellemi..hm....és mikor melyik jön elő a legintenzívebben... mikor hogy látom, mikor melyikkel érzem a dolgokat...érdekes egy szerkezet vagyok én.. hm.... és talán pont ezért változik a szemszög is folyamatosan, ahonnan látom és a látvány is, ahogy látom a dolgokat, mert a kiindulópont is lehet már eleve három... hm.. na én aztán tényleg annak vagyok való, aki nem szeret unatkozni...talán ezért szeretem én is a kiszámíthatatlan dolgokat...:) végülis akkor nekem legalább mákom van saját magammal :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger