Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 9., vasárnap

nézőpont

milyen érdekes más szemszögéből nézni a dolgokat...nem a szokásosból, hogy velem mi történik, én hogyan élem meg, én hogy érzem, én hogy látom...hanem azon kíváncsiskodni, hogy másnak mit jelent az egész, ő hogy látja, ő hogy éli meg, vele mi van...felvet egy rakat új kérdést és új választ...vagy megerősít régieket..minden estre az biztos, hogy a nyitottságot, az elfogadást, meg úgy általában a szeretetteljes hozzáállást erősíti, ha végre kiszakadunk abból, hogy velünk mi történik, és tényleg a másikra figyelünk, ő érdekel minket..hm...hát én most hétvégén ilyen dolgokról gondolkoztam és ilyen dolgokra kérdeztem rá...és megint tisztult a kép... már nem voltam sem kritikus, sem kategorikus, csak..érdekelt ez, hogy ha így nézem, hogy látom...hm..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger