Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 18., kedd

siker :)

több szempontból is sikeres nap volt :) egyrészt: business coach is vagyok mától :D hát igazán igazán igazán nagyon hatékony voltam az idén :) és megint megkaptam, hogy mennyire belőlem jön ez az egész és mennyire lubickolok benne és élvezem és hatásos vagyok és ez tök jó :) nagyon -nagyon jó :)
és a reggeli utolsó pár sorom is helyrepakolódott ma bennem ez alatt a miniadag hazaút alatt :) Van három út előttem, amit mostantól kizárok, az a második - vágyok valami olyanra, amit nem tudok kezelni, vagyis kifordulok magamból, elvesztem folyamatosan a fonalat és nem tudok töltődni benne na ezt mostantól kilőttem mint lehetőséget. :)
Mivel akárhogy is mérlegeltem legjobban azt szeretném, ha egy olyan valaki lenne mellettem, aki kihozza belőlem a végleteimet - teszek még egy próbát, hogy ezt tudatosan megélve mostantól máshogy nézzem, máshogy kezeljem...azt a fajta kiszámíthatatlanságot, ami ezzel a karakterrel jár. Ha már tök egyszerűen meg tudom makkintani őket, jó lenne, ha utána nem az elvárás meg az elmarás vonal jönne el...mert ugye akarom :) Ha én erre vágyom igazán, akkor viszont úgy kell megélnem, hogy töltődjek belőle és hogy a másik emberből is a legjobbat hozzam ki ne pedig a menekülhetnéket :) Meglátjuk, hogy a vágyaim és az önmagam összhangba tud e kerülni ebben a témában :)
Ha viszont ez a próba elbukik - adtam magamnak erre nagyjából egy időt, amíg ezt látom - nincs kőbe vésve, hiszen úgyis érezni fogom magamban, hogy hova tartok :) - akkor  a harmadik utat fogom választani. Olyan harmonikus valamit találni, amiben még ha nem is végletesen megmakkanva, de 'megbízhatóan' boldog vagyok...mert ahogy már az elején is írtam, mostantól nem vagyok hajlandó valami olyasmire vágyni, amit nem tanulok meg kezelni, irányítani és élvezni, hanem csak csapongok. Nekem szükségem van a valódi önmagamra, amiben nyilván van egy kis káosz is talán épp ezért vonz az, ami:) - de ahogy mondtam az arányokon van  a hangsúly, hogy mit hogy élek meg mostantól :)
Kíváncsian várom, hogy melyik lesz a vége...de mivel mindig jó a vége, bármelyikkel elégedett leszek, hiszen egy fix: boldog akarok lenni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger