Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 12., szerda

esti mese

tényleg jó volna, ha felhagynék ezzel az állandósult bizonyíték gyüjtögetéssel a megérzéseimmel kapcsolatban.. :) de tényleg mindig megállapítom, h érzem, érzem... és igazából el is hiszem, h úgy van, sőt még általában úgy is cselekszem,  de vhol ott bújkál a kétkedés, ami elveszi egy csomó energiámat,  h mi van ha félreérzem.. mert így mert úgy mert amúgy..... 
na ma megint megnyugodhat a lelkem mert megint bizonyíték van a megérzéseimre :D egy tök más témában, mint amin pörgök amúgy, de most azért megint nagyon vigyorognom kell ettől :) Szóval éreztem vkivel kapcsolatban, h nem oké... van valami, mert itt és itt ezt és ezt éreztem .. :D és megint úgy van... hajj amúgy nekem tényleg csak hátra kellene végre dőlnöm és figyelni az intuiciókat, amik jönnek belőlem, úgy bármivel kapcsolatban..és pont...és ez azoknál a dolgoknál rohadt egyszerűen működik, amik nem számítanak nekem. Aki viszont számít ott ott a megérzés, de mivel fontos, igencsak szeretnék még több és több megerősítést, h igen úgy van...de minek??? ha a többinél bejött, bejön, itt is be kelll... szóval a cél: felhagyni ezzel a bizonyítékok utána kutatással, meg külső megerősítés hajkurászásával....áááááááá hát nekem van a világon a legegyszerűbb dolgom :) ha már ilyen magas az EQ-m, meg ilyen faszák a megérzéseim, és még hallgatni is merek rájuk,  jó lenne ha ez pont elég lenne nekem. és pont. és pont. mert ha ezt végre tényleg elhiszem és használom, mindig, akkor is ha valami a fontos dobozban csücsül, onnantól kilőve a bizonytalankodás... meg a kétkedés..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger