Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 19., szerda

~~~~~

Fura volt a tegnapi pánik, gondolom akkor és ott jött ki ez a sok - sok mindenből adódó feszkó belőlem, ma délután meg hiperérzékenybe mentem át és csak folyt és folyt a könnyem, mint valami őstisztulásnál... de most azt érzem jó volt kiengedni magamból ezeket a dolgokat....kicsit 'túltartottam' magamat szerintem az elmúlt időszakban, ebben sem engedtem meg magamnak, hogy mindig azt éljem meg, ami bennem van. Ez a mai érzés viszont, nagyon összetett volt tényleg csak úgy ömlött össze-vissza benne és ki belőlem, de most nem is akartam kontrollálni, meg kordában tartani... elkezdtem a türelmet magammal szemben. :) Megengedem magamnak az ilyen félórákat is, hiszen hosszútávon ezek által is előrébb jutok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger