Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 16., vasárnap

.?....

pf...egy nagyon fura idézet jött velem szembe gondolom 'véletlenül'... "A szerelemre vágyás még nem szerelem. De a szerelemtől való félelem már az." .. hm.. azt hiszem... többszörösen értem most ezt... ha jó, ha nem, ha gáz ha nem...ha fura ha nem...sajnos... ez az egyetlen magyarázat... úgy az egészre...hm... hogy de hogy hárítottam magamtól én is az érzést, racionálisan akartam magyarázni, hogy miért is nem lehet az.... aztán onnantól, hogy egyszer kimondtam..előbb csak suttogva és a hideg rázott tőle...minden világos lett....hm... csak az tud ilyen össze-vissza viselkedést produkálni, aki szerelmes... hm... és ... akárhogy nézem, akárhogy csűröm-csavarom dobozolom, lúzerezem, hányok, elegem van.... mégiscsak ez az egy dolog lehet ott is a háttérben...mint nálam.....ami miatt ennyire fura, ennyire kiszámíthatatlan, ennyire megmagyarázhatatlan, ennyire ellentmondásos..mindkét szereplő...ennyire hárít és ennyire össze-vissza az egész ember velem...és én is képes vagyok bármit produkálni...hm...mindegy... mivel talán a két legerősebb érzésről van szó, ezt aztán tényleg mindenki csak maga döntheti el, mikor mit él meg és mi elől menekül... mindegy..ugyanazt gondolom mint tegnap, nekem jelen pillanatban ebbe nem kell és nem szabad több energiát befektetni...de....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger