Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 23., vasárnap

Önfejlesztő :)


Nem véletlenül szúrtam én ki és vágytam olyan nagyon arra az Önfejlesztő naplóra, amit szerdán észrevettem a könyvesboltban :) egyrészt gyönyörű, színes lapokból áll
ezzel úgy már általában nem nehéz elérni nálam, hogy beleszerelmesedjek :) , minden hónapnak megvan a saját boldogságos színe, attól függően, hogy az élet melyik területét energetizálja....tele van okos gondolatokkal, előrébb vivő idézetekkel, olyan dolgokkal amiket az elmúlt időszakban én is elkezdtem behozni az életembe és tudatosítani is azokat. Itt viszont folyamatosan fel lesz rá hívva a figyelmem, szerintem így még könnyben rajta tudok maradni az úton, tartani tudom a fonalat, hiszen folyamatosan látok magam előtt valami olyan  gondolatot különösebb keresgélés nélkül, ami segít kibillenteni ha elakadnék :) Hát szóval, nagyon örülök neki, hogy tegnap az őskáosz közepén is rászántam magamat és elmentem a tömegbe és megvettem...hm...kicsit hátravetette a takarítás hatékonyságát, hogy már egészen augusztusig elolvastam ...de na...én ilyen vagyok... nem szeretem a korlátokat ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger