Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 20., csütörtök

mára

"Mindenki, akivel találkozol, kemény harcban áll. Légy rendes velük."
.
.
.
Mostantól ez lesz a mottóm akkor, amikor elveszteném a fonalat és ítélkezni, lúzerezni, szerencsétlenezni, vagy éppen életképtelenezni lenne kedvem... :)
hm...mindenki harcol...magával, a berögződéseivel, a múltjával, a sérelmeivel, a félelmeivel, a bizonytalanságával.... minden mindennel összefügg...minden viselkedés, minden reakció, minden mozdulat, minden gondolat...hm...és mindent mindenki csak a saját idejében pakolhat helyre...és..ettől még nem kell kötözködnöm... van amiben én vagyok hátrébb, van amiben más... és attól, hogy én valamiben előrébb vagyok még nem jelenti azt, hogy egyből sokkot kell kapnom, ha valaki az adott dologban még le van maradva...nekem csak örülnöm kell, hogy én az adott témában rendben vagyok. és pont. végképp nem kell itélkeznem... elfogadás, elfogadás....elfogadás... elfogadás... megértés...tolerancia....elvársámentesség, itélkezésmentesség.............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger